Sådan får du succes fra starten – en praktisk håndbog
E-bogen “Holistisk business-strategi: Sådan får du succes fra starten” er en praktisk håndbog til holistisk tænkende behandlere, terapeuter og lignende.

Hvad er holistisk business-strategi, og hvordan kan det give din business succes?
I bogen beskriver jeg, hvad holistisk branding og strategi er, og hvad det betyder for din business.
Kort fortalt giver den holistiske vinkel et mere levende billede af din business, så det bliver lettere og mere inspirerende for dig at arbejde med din business’ branding og strategi.
Normal business strategi handler om de aktiviteter og beslutninger, der fører til, at en business kan opnå sine mål.
Holistisk business strategi handler om at se på din business som andet og mere end en økonomisk enhed. Holistisk vil sige, at man ser på helheden. Ikke kun din business, men også dig, der ejer den. Dit mindset. Samtidig vil jeg inspirere dig til at se på din business som en næsten organisk, levende enhed, som udsender forskellige signaler på samme måde som du selv gør.
Dermed er mit mål, at du kommer til at synes, at det er inspirerende og spændende at arbejde med din business’ strategi og branding.
Hvad får du i bogen?
Bogen giver dig masser af faglig ekspertviden, oversat til hvordan du kan få succes med din business.
- Bogen indeholder først og fremmest en gennemgang af, hvad business strategi og branding er – både set med traditionelle øjne, og set med holistiske øjne.
- Derefter guides du til at finde frem til din business’ mission, så du kan få en meget tydelig og skarp kommunikation med dine kunder. Herunder guides du til at finde frem til, hvem din kernemålgruppe er, så du kan tiltrække de rette kunder. Du guides også til at finde frem til dit brands farver, former og fonte, så du får en tydelig visuel identitet. Dermed kan du udsende de rette signaler med dit brand. Endelig guides du til at finde frem til den rette position på markedet, og differentiering i forhold til dine konkurrenter. Dette er dit brands fundament, som er væsentligt at have styr på, inden du går i gang med at vælge aktiviteter og kanaler.
- Efter fundamentet vil du få en gennemgang af hvordan du kan vinde dine kommende kunders tillid, hvordan du kan aktivere dit brand, og hvilke kanaler du med fordel kan vælge. Der er også en gennemgang af de såkaldt psykologiske triggere, der får dine kunder til at købe fra dig.
- En væsentlig del af bogen omhandler også din egen energi, og dit eget mindset. Der er øvelser til at finde frem til eventuelle blokeringer i dit mindset, som vil kunne hindre dig i at få succes.
- Sidst, men ikke mindst, vil der være gennemgang af målsætning for din business. Der vil være tips til at opgradere din business, så du slipper for at knokle for pengene.
Hvad bliver dit udbytte af bogen?
Jeg har skrevet en bog, der er i øjenhøjde med dig, der er behandler, terapeut eller lignende. En bog, der skal give dig en masse værktøjer til at komme i gang, komme videre, blive skarpere og tydeligere og til at få succes.
Du får mulighed for (alt efter hvor intensivt, du selv arbejder med øvelserne i bogen)
- At tiltrække de helt rigtige kunder
- At udsende de rette signaler, så kunderne kan afkode, hvad du står for
- At stå frem i din unikhed og adskille dig tydeligt fra konkurrenterne, så du ikke behøver konkurrere på prisen
- At arbejde med overskud i stedet for at knokle dagen lang
- At give dig selv lov at få succes
- At prioritere din markedsføring
- At se på din markedsføring som en inspirerende opgave, frem for noget der er besværligt og dyrt
- At sætte og opnå dine mål
Jeg har helt sikkert lært om den holistiske indgangsvinkel, som jeg finder yderst interessant.
Jeg synes, det er en virkelig inspirerende bog.
Jeg synes den er let at læse, og alligevel er indholdet meget givende og lærerigt.
Det er en god tilgang til det hele, uden at det holistiske bliver hokus pokus.
Spændende og meget brugbar bog!

Hos mig kan du være helt tryg:
- Jeg har en kandidatgrad i markedsføring og har opbygning af stærke brands og strategi som mit speciale.
- Derudover har jeg over 20 års erfaring kun med dette.
- Jeg er selv alternativ behandler og jeg brænder for at hjælpe flere behandlere, og virksomheder der hjælper andre mennesker og dyr, med at stå tydeligt frem og udbrede deres hjælp til verden.
- Jeg arbejder holistisk – ikke kun med branding, målsætning og økonomi, men også med mindset.