Sådan tiltrækker du de rette kunder
Find dit why, din kernemålgruppe og din niche og bliv tydeligere i din kommunikation

Som behandler, coach og lignende er det nemt at ryge i den berømte fælde: At du gerne vil hjælpe alle. For dine behandlinger kan formentlig godt anvendes på alle, uanset køn og alder. Men du er nødt til at specificere din målgruppe meget mere tydeligt, så du udsender de rette signaler og dermed kommer til at tiltrække de helt rette klienter. Og du er nødt til at være meget tydelig omkring, hvad du helt præcis hjælper med – hvilken transformation giver du dine kunder?
Hvis du henvender dig til “alle”, risikerer du at blive alt for utydelig!
Du risikerer også, at dine kommende klienter ikke kan afkode, hvad du kan hjælpe dem med. Om du kan hjælpe dem. De kommer til at gå rundt om dig i lang tid, fordi de har svært ved at mærke, om I er et match. De føler sig ikke hørt og set.
Kan du genkende dig selv her?
- Har du også svært ved at finde din vej, og synes at din kommunikation til kunderne er utydelig?
- Mangler du et klart overblik over din business, og hvem du skal henvende dig til?
- Mangler du kundeflow – og vil du gerne tiltrække flere af de nemme, samarbejdsvillige og resultatorienterede kunder?
- Har du prøvet med markedsføring, som ikke rigtig virker?
- Har kunderne svært ved at kende forskel på dig og dine konkurrenter?
Så er minikurset noget for dig!
_____

Hvad består kurset af?
Kurset består af tre moduler, og du får adgang til dem straks efter betaling. Der vil være forklarende videoer og arbejdsark. Samtidig vil du kunne stille spørgsmål i en lukket Facebook-gruppe.
Kurset bruger min metode til at finde frem til hvem, der er dine rette kunder – afprøvet på adskillige tilfredse kunder, som havde svært ved at blive tydelige og skarpe, havde svært ved at få kunder nok eller havde svært ved at få en klar brandingprofil. Her har min metode kunne hjælpe dem – på tre enkle trin.
_____
Modul 1: Først kigger vi på din virksomhed, og hvad du tilbyder. Der bliver sat fokus på udbyttet frem for selve din behandling. Du finder frem til dit why, så du kan kommunikere tydeligt til dine følgere, hvad du hjælper med.__
Modul 2: Herefter er det tid til at kigge på din målgruppe, for nu skal du lære dem endnu bedre at kende. Du skal vide, hvad deres smerter og udfordringer er, og hvad de drømmer om at opnå for en transformation. Du skal også se på, hvad der er en drømmekunde for dig, og derefter ser vi på, hvad der kendetegner dine kunder. Tragten bliver snævret ind, så du nærmer dig en meget mere specifik målgruppe.
Modul 3: Endelig får du hjælp til at finde din niche – så du kan finde dit helt eget sted, hvor du kan skille dig ud fra konkurrenterne og tiltrække kunderne som en magnet.
_____
Praktisk info om kurset
Minikurset har en værdi af over 1.000 kr.
- 3 moduler med arbejdsark: værdi 750 kr.
- 4 videoer: 800 kr.
Du får derudover en bonus, idet du får sparring i den lukkede Facebook-gruppe omkring de overvejelser du eventuelt har, når du er i gang med kurset.
Fordi jeg gerne vil hjælpe dig i gang, så du kan få et stærkt fundament, er din investering i kurset lige nu særdeles lav:
Din investering i at få styr på dit why, din målgruppe og din niche er kun 450 kr. ekskl. moms.
Hvad er fordelen ved minikurset?
Med et lille onlinekursus kan du selv gå igennem en uddybende hjælp i ro og mag derhjemme eller hvor det nu passer dig.
Kurserne foregår online, så du har adgang til materialet, når som helst du vil.
Der er både videoer og arbejdsark, som du selv kan tage notater på. Og så får du mulighed for at stille uddybende spørgsmål i en lukket Facebook-gruppe, når det passer dig.

Kurset vil give dig redskaber til:
- At blive mere tydelig over for kommende kunder
- At tiltrække de rette kunder
- At differentiere dig tydeligt fra dine konkurrenter
- At vælge den rette niche
- At dine kommende kunder føler et match til dit brand, hurtigere og nemmere
Hvad siger tidligere deltagere?
Det var inspirererende nemt og ligetil at gå til.
Jeg er faktisk blevet mere afklaret i løbet af de sidste par uger igennem dit kursus.
Med easy treaty’s mini kursus, sådan finder du din målgruppe, bliver du klædt på til at dykke ned i forskellige overvejelser omkring hvem din målgruppe egentlig er, eller skal være. Selvom kurset i sig selv er kort så sætter det en masse tanker og refleksioner igang. Jeg gik til og fra materialet over flere dage og kan nu endelig sige, at jeg har fundet frem til min specifikke målgruppe. Et brugbart kursus som skaber afklaring. Tusind tak
Christina Christensen
Hos mig kan du være helt tryg:
- Jeg har en kandidatgrad i markedsføring og har opbygning af stærke brands og strategi som mit speciale.
- Derudover har jeg over 20 års erfaring kun med dette.
- Jeg er selv alternativ behandler og jeg brænder for at hjælpe flere behandlere, og virksomheder der hjælper andre mennesker og dyr, med at stå tydeligt frem og udbrede deres hjælp til verden.
- Jeg arbejder holistisk – ikke kun med branding, målsætning og økonomi, men også med mindset.
