Sådan udsender du de rette signaler med dit brand
Vælg de rette farver, former og fonte (skrifttyper) og få styr på dit brands visuelle identitet
Dit brand udsender signaler. Vibrationer på forskellige energifrekvenser. Det gælder om at du udsender de vibrationer, som matcher din rette målgruppe og som matcher de gode resultater, du gerne vil tiltrække.
Den måde dit brand ser ud på – altså de farver, former og fonte (skrifttyper) samt billeder du anvender, har stor betydning for hvilke signaler, du udsender. Det kalder man dit brands visuelle identitet. Får styr på denne identitet allerede fra starten af, så du lettere kan tiltrække en masse gode resultater i din business.
Sender dit brand ensartede signaler ud? Tiltrækker du de rette kunder? Vil du gerne tiltrække gode resultater nu?

- Måske har du ikke det kundeflow, du godt kunne tænke dig?
- Måske har du svært ved at sælge dig selv?
- Måske føler du at dit brand drukner lidt i mængden af alle andre behandlere?
Når du får styr på dit brands visuelle identitet – og får valgt de rette farver, former og fonte (skrifttyper), vil du:
- Få lettere ved at tiltrække de rette kunder
- Blive genkendt hurtigere og nemmere af kommende kunder, og dermed få øget værdien af din markedsføring
- Sende de rette signaler ud så kommende kunder fra starten af ved, om I er et match
- Blive mere tydelig og skarp i din kommunikation

Vidste du at?
- Over 20 % af nystartede behandlere ikke har noget logo – og dermed går glip af en værdifuld branding
- Over 50 % af nystartede behandlere ikke har tænkt over, om deres brandfarver udsender de rette signaler – og dermed kommer de måske til at sende forkerte eller forvirrende signaler
- Over 70 % af nystartede behandlere ikke har tænkt over, om deres brands former og fonte (skrifttyper) udsender de rette signaler – og dermed kommer de måske til at sende forkerte eller forvirrende signaler
Kom med på minikurset, så dit brand kan sende de rette signaler.
Hvad består kurset af?
Kurset består af tre moduler, og du får adgang til dem straks efter betaling. Der vil være forklarende videoer og arbejdsark. Samtidig vil du kunne stille spørgsmål i en lukket Facebook-gruppe.
Kurset bruger min metode til at hjælpe dig med at få den rette visuelle identitet – jeg har lavet samme øvelse for adskillige store brands gennem årene, og har derigennem fået strammet op på brands, så de blev tydelige og skarpe. Her har min metode kunne hjælpe dig – på tre enkle trin.
Modul 1: Først kigger vi på din virksomhed, og hvad du tilbyder. Der bliver sat fokus på udbyttet frem for selve din behandling, og hvad du gerne vil signalere. Hvilke værdier, dit brand har.
Modul 2: Herefter er det tid til at kigge på farvevalget – hvad skal du være opmærksom på, når du vælger farver, og du får en oversigt over forskellige farvers betydninger. Endelig er der gennemgang af farvesammensætninger og farvepaletter, så du kan vælge den rette sammensætning til fx logo og hjemmeside.
Modul 3: Endelig sætter vi fokus på hvilke grafiske elementer og former, du eventuelt kan vælge – baseret på hvad du gerne vil udstråle. Vi gennemgår også hvordan forskellige fonte (skrifttyper) kan understøtte dit brands signaler.
Hvad koster minikurset?
Minikurset har en værdi af over 1.000 kr.
- 3 moduler med arbejdsark: værdi 750 kr.
- 6 videoer: 1.200 kr.
Du får derudover en bonus, idet du får sparring i den lukkede Facebook-gruppe omkring de overvejelser du eventuelt har, når du er i gang med kurset.
Fordi jeg gerne vil hjælpe dig i gang, så du kan få et stærkt fundament, er der en rigtig god pris på kurset:
Din pris på kurset er kun 450 kr.
Hvad er fordelen ved minikurset?
Med et lille onlinekursus kan du selv gå igennem en uddybende hjælp i ro og mag derhjemme eller hvor det nu passer dig.
Kurserne foregår online, så du har adgang til materialet, når som helst du vil.
Der er både videoer og arbejdsark, som du selv kan tage notater på. Og så får du mulighed for at stille uddybende spørgsmål i en lukket Facebook-gruppe, når det passer dig.

Det er virkelig et godt produkt, og det letter så meget samarbejdet med grafikeren, at man har gjort sig alle disse overvejelser.
En klar rød tråd og opbygning. Klare signaler, meget kompetent udstråling, og virkelig vigtigt og stærkt budskab.
Køb minikurset her:
Kurset vil give dig redskaber til:
- At få en mere konsistent branding
- At blive mere tydelig over for kommende kunder
- At tiltrække de rette kunder
- At udsende de rette signaler, der matcher dit brands værdier og den du selv er
- At vælge den rette visuelle identitet
- At blive genkendt hurtigere og nemmere af kommende kunder
Hos mig kan du være helt tryg:
- Jeg har en kandidatgrad i markedsføring og har opbygning af stærke brands og strategi som mit speciale.
- Derudover har jeg tyve års erfaring kun med dette.
- Jeg er selv alternativ behandler og jeg brænder for at hjælpe flere alternative behandlere ud i verden.
- Jeg arbejder spirituelt og intuitivt, og jeg mærker og justerer dit brands vibration, så det matcher det, du vil stå for.
